2017. január 9., hétfő

Rólam és a blogról

Köszöntöm a kedves olvasókat!

A blog megszületését két lánynak lehet köszönni, akik tudtomra adták, hogy egykoron voltak, akik olvasták műveimet, melyek fenn voltak a Silver Rain (sirainportal) nevezetű oldalon, és nem utolsó sorban tetszett is nekik. Így hát úgy véltem, ha van rá igény, akkor közzé teszem az interneten egykori és újonnan írt verseimet, novelláimat egyaránt.


Alapvetően nincsenek nagy eredményeim. 2012-ben (?) a Bárka néven futó antológia novella-író pályázatán második helyezést értem el, illetve az utóbbi három évben az Info-Szponzot kft. nyári antológiáiban is helyet kapott pár írásom... (A hozzá írt bemutatkozásaim többnyire pocsékak, ezért nem szívesen osztom meg a neten olvasható elektronikus példányokat - minden fenn lesz a blogon.)

Igaz, nem sokáig vadásztam a lehetőségeket az írói pályázatokra. Főként mivel nem tudok témához írni, csak meglévőket beküldeni. Így a direkt pályázatra írt versek és novellák erőltetettnek sikerülnek, legalábbis én így érzem.

Az írásaim engem tükröznek. Vannak sötétebbek, fényesebbek. Ha sorrendbe tenném őket kirajzolódna a történetem, a lelki fejlődésem. Vannak, amikre nem vagyok büszke, mint ahogy sokan nem büszkék valamilyen tettükre. De épp ezért lett a blog címe az, hogy Szofi tollai.

A történetem magába foglalja, hogyan küzd meg egy ember magával és néz szembe önnön démonaival, fogadja el hibáit, békél meg lelke sötét részével és hogyan nyer mindebből erőt és növeszt szárnyakat, éri el a lelki szabadságot. Lehet kicsit öntelt dolog úgy tüntetni fel magam, mint akinek szárnyai vannak. És nem is angyalra akarok hasonlítani... inkább egy madárra. Erről is lesz egy versem. Úgy gondolom, a verseim olyanok, mint a megszerzett szárnyak alkotói, tollai. Érzelmes gondolkodás, romantikus képzelgés. Azt hiszem ezek jellemeznek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése